Gå til innhold
Arkivverket

[#28873] Gustav Nicolaison Næss, f. 1882 i Noreg - frå Landvik, Birkenes til Wisconsin?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Gustav Næss gifte seg i Madison, WI 29.3.1911 med Susanna Teigen frå Hafslo i Sogn. Gustav var 29 år gamal og foreldri vert oppgjevne som Nicolai Nelson og Trevina(!) Knudson.FT1900 for Birkenes i Birkenes syner mellom anna:Gurine Knutsdatter, ugift arbeiderske, fødd 1850 i Landvik soknGustaf Nikolaisen, ugift elvefløter og tømmerhugger, fødd 1882 i Landvik soknDenne Gustav Nicolaisen utvandra i 1902 over Kristiansand til Chicago, IL.Har eg funne den ''rette'' Gustav Næss? Er det nokon som kan stadfesta namni på foreldri hans og fortelja meg kva dato Gustav var fødd?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg tykkjer det kan vera tid for å blåsa litt støv av dette Agder-problemet som eg enno ikkje har motteke noki løysing på. Er det ''von i hangande snøre''?Eg takkar nok ein gong so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.