Gå til innhold
Arkivverket

[#29186] Carl Alfred Olafsen, Risør


Gjest Einar F. Løsnes
 Del

Recommended Posts

Gjest Einar F. Løsnes

Hei, er det noen som har kjennskap til denne familien som var bosatt i Risør? Carl Alfred Olafsen født 1851 i Fjäldbacka, Sverige, og døde i Risør. Gift med Wenche, født 1851 i Risør. Barn av Carl Olafsen og Wenche er: Cathrine Olafsen, født 1883 i Risør.; død i Brooklyn, New York, USA. Olaf Olafsen, født 26.11.1884 i Risør. Anton Olafsen, født 1886 i Risør.; død i Larvik. Viktor Olafsen, født 1888 i Risør.; død i Moss. Adolf Olafsen, født 1890 i Risør.; død i Rjukan, Telemark. Abraham Olafsen, født 1892 i Risør.; død i Risør. Gustav Adolf Olafsen, født 1897 i Risør. Johannes Olaf Olafsen, født 1897 i Risør.Med vennlig hilsenEinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Kornstad

Er det aner eller etterkommere du er interessert i?I Familysearch fant jeg at Venke Bergitte Johansen giftet seg med Carl Alfred Olaussen i 1882 i Risør.Fant en Wenche Birgitte født 7. august 1857 i Risør og døpt 6. desember s.å. Foreldre: Johannes Larsen og Ingeborg Marie Vermundsdatter.Dette må kontrolleres i kirkebøkene.I FT 1865 finner du denne familien her:[url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f60901&gardpostnr=200&personpostnr=1394&merk=1394#ovre>LenkeHer er Carl og Wenche med familien i FT 1900, men det har du vel sett:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Einar F. Løsnes

Hei Laila! Tusen takk skal du ha. Jeg er interessert i alt vedrørende disse personene, være seg både aner og etterkommere, så skulle du vite om mer, så er jeg takknemlig for flere opplysninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.