Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Espen Grønna Brataker

[#30090] 'S. Klaugene', Våle, Vestfold

Recommended Posts

Kjenner noen til dette navnet? Skriften var ganske utydelig på stedet, så det kan være at en u kan være en s, osv. Jeg fant det i en kirkebøk fra 1820-tallet, da to av mine forfedre hadde barn til dåpen. Vet noen vilket sted dette kan være ? Vennlig hilsen Espen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Her kan du selv søke i de gårdsnavn som er registeret i Våle i 1801.LenkeFår håpe du finner stedet.Har du kirkebok-kopien så kan du jo prøve å legge ut en kopi, så er det kan hende noen som kan hjelpe deg med å lese den utydelige skriften.Mvh. Gunn Huglen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det være Klavenæs?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Hei igjen!Her er en lenke til Klavenes -gården i 1801. Om dette er den gården som ble angitt ved dåp, finner du muligens noen av folkene her?LenkeMvh. Gunn H.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne-Lise Skillinghaug

Hei Espen Kan det være S. Haugan du er ute etter? Kanskje litt opplysninger om navn og årstall ville gjøre det lettere å finne frem? Jeg har Våle bygdebok og kan gjøre et oppslag for deg om du vil. Vennlig hilsen Anne-Lise

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne-Lise Skillinghaug

Hei igjen Jeg glemte lenken til S. Hauan: Lenke Hilsen Anne-Lise

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.