Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#30114] Daniel von Erpecom, Bergen

Recommended Posts

Gjest Grete Bratne

I databasen for Døde i Bergen 1668-1815 finner jeg 3 stykker som heter Daniel von Erpecom og som er gravlagt med 20 års mellomrom i 1729, 1749 og 1769.Finnes det skifter eller annen info som kan fortelle noe om hvem som var hvem, mht navn på koner eller barn. Har søkt i andre databaser, slektsbøker, dis-treff, ol. men det er litt ymse hva andre slektsforskere har kommet frem til både mht dødsår og fødselsår på de forskjellig med dette navnet.Hvis ikke dere har mulighet for å se etter slikt er det kanskje noen andre her på forumet som vet ?Lenke

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/115708-30114-daniel-von-erpecom-bergen/
Del på andre sider

Gjest terje e skrolsvik

Hei. Jeg har notert meg hele syv stk Daniel von Erpecom. Men de du spør etter ser ut til å være. Daniel Abrahamsen von Erpecom f. juli 1672 Bergen døpt 9/7-1672 NK død okt 1729 Bergen begravet 10/10-1729 NK. Sønn av Abraham von Erpecom og Catharina van Gansepoel.Han var gift med Helene (Lene) Hansdatter Bigum.Så har du Daniel Abrahamsen von Erpecom født des 1726 Bergen døpt 13/12-1726 DK død 1749 Bergen begravet 26/9-1749 DK. Sønn av Abraham Danielsen von Erpecom og Elisabeth Jørgensdatter Brunchorst.Den siste du nevner er Daniel Danielsen von erpecom f.1698 Bergen død 1769 begravet 9/4-1769 DK. Han var sønn av Daniel Abrahamsen von Erpecom og Helene (Lene)Hansdatter Bigum. Han var gift med Sara Jørgensdatter Brunchorst. Håper dette var 'litt' opplysende. M v h Terje

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.