Gå til innhold
Arkivverket

[#30739] Martha Andersdotter Lid (1870-1947) - frå Os til Bergen og Hafslo - opphav?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Ole Knutson Espe (1868-1952), frå Jostedalen i Sogn, gifte seg i Bergen 16.5.1898 med:Martha Andersdotter Lid, fødd på Os 30.9.1870. Foreldri hennar vert oppgjevne å vera husmann Anders Thomasson Lid og kona Anna Johannesdotter. Dei flytte attende til Sogn og busette seg i Marifjøra i Hafslo.Kan nokon med lokalkunnskap på Os hjelpa meg finna:* Namn på den husmannsplassen under Lid i Os der denne huslyden budde?* Opphavet (gardsnamn) til Anders Thomasson?* Opphavet (gardsnamn) til Anna Johannesdotter?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Anders og Anna giftet seg i Os 07.11.1868 i følge FamilySearch.Hans far et Thomas Thomassen og hennes far Johannes Olsen. Ved søk på Anders Thomassen med far Thomas Thomassen fikk jeg treff på Anders døpt 18.06.1846.Foreldrene var Thomas Thomassen og Kristi Nielsdtr.Da vil jeg tro det er Anders du finner her med sin mor, som er enke.Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elin H Skibenes

Anders vaks opp på plassen Ospekleiva under garden Årland (Ådland) i Samnanger, der Rune (2) fann han i -65. Far hans, Tomas Tomasson Årland, var f. i 1799, og dø i 1862.Her er han i 1801: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f11243&gardpostnr=86&personpostnr=1444&merk=1444#ovre>Lenke Tomas vart g. i 1831 m. Kristi Nilsdtr. Høyseter,(1803-1877)Som Rune (3) har funne, var det Anne som kom frå Lie.Anders og Anna budde på plassen Jaktahamnen under garden Trengereid. Her er dei i 1900:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Rune og Elin for flotte opplysningar som svarar på alle spørsmåli mine!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Dersom du vil vite mer om disse, saa staar det om Johannes Olavsson Lid i Samnanger bygdebok I, s. 280 Om Tomas Tomasson Aarland (f. paa Hisdal), s. 328 samme bok. De er alle fra samme slekt som meg, men det ser ut for at du har faatt vite det du ville.mvhy Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

I Samnanger bygdebok II staar det at Marta var först gift med skreddersvein Ole Knutsson Jostedalen i 1898 og 2. gang med Olav Espe, Marifjöra.Naa undres jeg om dette er feil og at det er samme personen?mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Merci Kjellaug de tes messages!Martha Andersdotter Lie var berre gift ein gong! Ole Knutson Espe var skreddar, fødd i Jostedalen, men han og Martha budde ei tid i Bergen før dei flytte til Marifjøra i Hafslo! Dei fekk åtte born og har mange etterkomarar!Avec mes meilleurs voeux,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Je te remercie aussi pour ces renseignements-:)Naa har jeg faatt rettet dette. Er det mulig aa faa navn paa barna deres?CordialementKjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Bien chère Kjellaug, veuillez m'excuser la réponse tardive; je suis sur le point de partir en Hte Savoie...!Eg er ikkje enno heilt ferdig med denne huslyden, men borni var:* Sigrid Espe Olsen (1898-1979)* Karl Espe (1901-1982)* Anna Kristine Espe Leirdal (1902-1967)* Thora Espe Øy (1904- )* Anders Espe (1907-1973)* Thomas Espe (1909-1955)* Olivia Espe (1911-1984)* Haldor Johannes Espe (1913-1988)Thora er avlidi, men dødsåret manglar førebels!Eg vonar dette er til nytte for deg!À la prochaine,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Merci beaucoup-:) J'espère que tu auras un bon séjour en France. Tror ikke spraaket er noe problem for deg i allefall!!Ikke bare er Martha i samme slekt som meg, men hennes söster ble gift Dyrset og er tipp-tipp til mannen til min niese.Bon voyage et à la prochaine.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Jeg skrev tipp-tipp, men hun (Anna Andersdtr) var altsaa oldemor hans naar jeg sjekker naermere!mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.