Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Nina Karlsen

[#33039] Steinar Kolstad?

Recommended Posts

Gjest Nina Karlsen

I 1940, etter at okkupasjonen av Norge og Danmark var et faktum, fikk den norske bibliotekaren Steinar Kolstad stipend fra et eller annet fond til å reise hjem til Norge. Tidligere rektor ved Danmarks biblioteksskole, Ole Harbo, lurer på hva som senere skjedde med Kolstad. Kan noen hjelpe? Hvis det skulle vise seg at han er i live fremdeles, kan jeg kontaktes på ninakarls-alfakrøll-hotmail.com

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anniken Lindaas Kolstad

Svar til Nina Karlsen,Bergen som 3.10.2005 etterlyste STEINAR KOLSTAD: Dette er høyst sannsynlig min avdøde onkel STENER KOLSTAD. Skulle du fremdeles ønske info har jeg mye å hjelpe med! Jeg er inne på Brukerforum for 1.gang og har derfor ikke kunnet hjelpe før. Mvh Anniken Lindaas Kolstad

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Nina Karlsen

Tusen takk for respons, dette forumet er virkelig fantastisk! Etterlysningen ble lagt ut på vegne av Ole Harbo http://www.db.dk/oh/home_dk.htm Jeg er ganske sikker på at han ville sette pris på at du tok kontakt, e-postadressen hans finnes på hjemmesiden. Nina

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.