Gå til innhold
Arkivverket

[#34967] Gunda Nilsdtr, Klara Emilsdtr og Teodor Kristiansen i Oppland


Gjest Ingar Karlsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Ingar Karlsen

Leter etter fødselsdatoer og navn på foreldrer på ovennevnte personer.Gunda Nilsdtr født 1879 Fjerdrum? Gift med Anton Stenersen 30.06.1897 GausdalKlara Emilsdtr født 1890 Vangshol Eie? Gift med Teodor Kristiansen født 1889 Skrukkerud. De fikk barnet Anna Teodorsdtr 09.05.1912 i Ringsaker. (Merket som uekte barn i kirkeboken, så mulig de aldri giftet seg)Jeg har ikke lagt ut alle opplysninger om andre slektninger osv. som jeg kjenner pga. plassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Olav Skaug

FT1900 finner du Anton og Gunda her: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=>Lenke f00522&gardpostnr=342&merk=342#ovreI kirkeboka for Østre Gausdal Mini2 1887-1897 side 78 nr. 95 finner jeg giftemålet til Anton og Gunda 30.06.1897. Anton er tjener på Einstad, og det framgår at dette er hans 2. ekteskap. Anton oppgis å være født i 1858 på plasen Jakobhus, og hans far er husmann Stener Olsen. Gunda er født på Fjerdum i 1879, og hennes far er husmann Nils Larsen.I FT1865 finner du Anton her:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.