Gå til innhold
Arkivverket

[#35267] Simon Simonsen (1750-1812?)- Hafslo - Gulen - Bergen - København -huslyden hans?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Nokon Danmarkseksperter som kan hjelpe i søkinga?Eg slit litt med å finne ut kvar eg skal søke....MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg har knapt ord som kan uttrykka gleda mi over at ogso dette temaet ''utviklar'' seg i positiv lei. Med Johannes Sevreson er omskriven i eit anna tema, er eg skikkeleg oppglødd over å sjå at Simon Simonsen har gift seg i Køvbenhavn, og for alt me veit kan han ha etterkomarar der nede. Kanskje kyrkjebøkene for Holmen (fødde) kan hjelpa oss vidare. Eg har brukt ein del danske kyrkjebøker tidlegare, men finn ikkje ''linken'' att; må ha vorte endra...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Har ikkje funne noko meir om Simon så her å nok ekspertar på Danmark hjelpe til.Skifte etter mulig foreldre til Johannes S.: LenkeMVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingvild Hansen

Finner Simon Simonsen i Folketælling 1801.København, København (Staden),Hof- & Militæretaten, Delfingaden 42, 653, FT-1801, Navn: Alder: Civilstand: Stilling i husstanden: Erhverv: Fødested: Simon Simonsen 26 Gift Logerende Matros i 2 Division 4 Compagnie Ane Cathrine Pedersdatter 31 Gift hans KoneDelfingaden er i Nyboder, mange av husene finnes stadig.I arkivalieronline går det greit å søke når du vet sognet, Holmen. Du må ha passord. Søk på Kirkebøger, begynn med den som inneholder Dåb 1802. Det tar litt tid å laste ned. Hvertfall på min pc! Du får en bjelke til venstre, klikk på et av de gule feltene, bildet kommer når gul blir grønn. God jakt!Hilsen Ingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingvild Hansen

Det var jeg litt for rask, da blir det slurv; Først er det rødt, når du klikker blir det gult, bilde når det blir grønt. Akkurat som et trafikklys!Jeg glemte også at først må du velge Amt - København, Herred - Sokkelund. Til slutt sognet.Digitalarkivets skanna kyrkjebøker er greiere å lete i, men man lærer jo ved prøving.Har sett litt på Holmen til 1803, intet funn. Men det kan også være Garnisons eller Hof & Slot.Ingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.