Gå til innhold
Arkivverket

[#35923] FT1900 Kristiania - familiene Helmen og Sundt

Gjest Tordis Trønnes
 Del

Recommended Posts

Gjest Tordis Trønnes

FT1900 Falsens Gade 3 - familien Helmen : Johan f. 1871 - Jørga f. 1878 - Bjarne f. 1893 -Johannes Helmen f. 1895 - Astrid f. 1898. Jeg har forfedrene til Johan og Jørga, så er jeg interessert i få opplysninger fra de gifta seg og etter 1900. FT1900 Sofies Gade 60 - familien Sundt : Johan Marinius f. 1870 - Helga Ovidia f. 1862 - Thoralf Karstein f. 1895. Her har jeg også forfedrene så det er etter 1900 som er av interesse. Mvh Tordis Trønnes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Et tips for å finne personer i hovedstaden etter år 1900: Oslo kommune, Byarkivet, har kommunale folketellinger for Kristiania, senere Oslo, hovedsakelig fra 1899-1954. Tellinger som er eldre enn 60 år er fritt tilgjengelige for publikum. [url="http://www.byarkivet.oslo.kommune.no/OBA/faktaark/f_folketellinger.asp>Lenke. Her kan ev. finne opplysninger om de aktuelle familiene etter år 1900. For å finne personene, må du ha gateadressen, og her kan adresssbøkene være til hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.