Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#36137] Åge Samuelsen

Recommended Posts

Gjest Kai Samuel Gurrik Larsen

Nå har man fått rede på via vielsen mellom Karl Hjalmar og Anna at Anna skal hete Hansen til etternavn, hennes far skal være arb. Andreas Hansen. Anna skal være født i Solum.Har gjort noen forsøk på å finne Anna igjen i folketellingen 1900, men uten resultat. Noen flinke som kan hjelpe?

Gjest Nellie Irene Reif

Hei Tusen takk for all hjelp,jeg søker videre og lurer på barna til Carl Hjalmar Samuelsen og Anna Hansen og også hennes.Hun skulle ha 3 stk før hun giftet seg med Carl Hjalmar.Er det noen som har tilgang til klokkerboka for Skien 1910-1920 så er jeg takknemlig.Alle opplysninger små og store er av interesseMvh Nirre

Gjest Kari Aabelvik

Hei.Dette fant jeg i fødselsregisteret for Skien: (Skien freg.1,1916-1920)f.23.juli 1916 Rolf,uekte foreldre:Karl Hjalmar Samuelsen og Anna Hansen,adr.Feiergt.4.f.16.febr.1919 Solveig, uekte samme foreldre,samme adr.Da hadde de altså tre barn (inkl.Åge f.1915) før de giftet seg.Det kan være de barna du har hørt Anna hadde,eller tror du hun hadde fler før ekteskapet?Hilsen Kari

Gjest Nellie Irene Reif

Hei KariKan du være behjelplig med å skumme kirkeboka over fødte i Skien.For å se om det er noen flere barn på Carl Hjalmar og Anna mellom 1919 og 1924.Har hørt at Willy skal være født i 1928Dette er bare om du har lyst og tid.Nirre

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.