Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#36166] S&F: Ingeborg Jansdtr, f.ca. 1793, bst. Stølen/Nåra, Solund – Kom ho frå Lærdal?

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Rasmus Andersen, dp. 11.11.1792 Stølen, Solund (d. 1843) gifte seg 15.1.1819 i Gulen ([url="http://www.familysearch.org/Eng/Search/igi/individual_record.asp?recid=500223853268&lds=1&region=12&regionfriendly=Norway&juris1=Norw9SoFj&juris2=SoFj&juris3=&juris4=&regionfriendly=&juris1friendly=Sogn+Og+Fjordane&juris2friendly=&juris3friendly=&juris4friendly=>Lenke) med ei tenestegjente, Ingeborg Jansdotter (d. 1862). Ved giftet i 1819 er det skreve at han var 26 år og ho 28 år. Så Ingeborg skal vere fødd omkring 1790-1792. Dei budde både u. Rørdal og Nåra (Nårøyna).[under Rørdal har bygdebokforfattaren skreve at ingen av desse finst døypt i ’våre kyrkjebokavskrifter’ – men Rasmus er vel son til Anders Thomassen, f. Hop(?) og Synneve Halvardsdtr, f. Råke. Dette paret gifter seg 5.5.1788 i Gulen]Ved barnedåpane er farsnamnet hennar skreven Jan / Jaen, so vi kan kanskje anta at ho ikkje er ei Jens- eller Jons-dotter ?!.== Kan Ingeborg vere den vi finn under Leirdahlsøren i 1801, 9 år ?:

• 7 måneder senere...
Gjest Alf Strand

Eg ser i konfirmantlistene at ei Ingeborg Jansdtr. er konfirmert i 1808. Ho bur då i Steinsund. Så alderen stemmer i alle fall nokolunde. Rasmus Andersson er son til Anders Tomasson Hop og Synneve Halvarsdtr. Råke. Kvar Anders Tomasson var frå, har eg ikkje funne ut. Han var neppe frå Hop, men er oppført under Hardbakke i sjeleregisteret 1760. Så han var kanskje suling.Alf

Gjest Gisle Hersvik

Alf, takk for innspel.Eg har heller ikkje funne kvar Anders Thomasson kom frå, så der mottas sjølvsagt gode tips.Vi kan vel ikkje konkludere med at Ingeborg frå Lærdal er den som kom til Steinsund og vart konf. der.Men er hennar lagnad ukjend i Lærdal så skulle det vere svært sannsynlig at det er ho.M.v.h. Gisle Hersvik

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.