Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#36225] Hvor kan jeg lete / hva kan ha skjedd?

Recommended Posts

Gjest Elisabeth Solberg

Noen flinke folk som kan hjelpe meg? Jeg 'mangler' 2 barn. Dette vet jeg: Far født 1877 i Sundbyfoss,Hof,Vestfold. Mor født 1885 Sande,Vestfold De giftet seg i Sande i 1907. Barn: 1-? 2-? 3-sønn født 1908, Sundbyfoss 4-datter født 1910, Sundbyfoss 5-sønn født 1912, Sundbyfoss 6-datter født 1914, Solberg,Hof 7-datter født 1916, Sande 8-datter født 1918, Sande 9-datter født 1921, Sande 10-datter født 1926, Sande.Grunnen til at jeg vet det skal finnes 2 barn til er at ved dåpsinnførselen til barn nr.7 står det i margen:'6 barn født før 4 lever, A.T.', og ved dåpsinnførsel til barn nr.8 står det i margen:' 7 barn født før 5 lever'. Jeg har gått igjennom mikrokortene og funnet både ekteskapet og de andre barna. Har lett på født før ekteskapet, dødfødte og begravede. Kan ikke finne disse 2 barna. Er det noen som har noen lure ideer på hvor jeg kan lete eller hva som kan ha skjedd?VELDIG takknemlig for hjelp. Snøstorm-klem fra Elisabeth.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.