Gå til innhold
Arkivverket

[#36262] Løytnant Jens (Johanson) Bremer (1701-1768) - oppslag i Ovenstad?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Er det nokon med tilgjenge til Ovenstad som kan fortelja meg kva som står om den militære ''løpebana'' til løytnant Jens Bremer i Sogn, f. 1701, d. 1768?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfinn Kjelland

Ingen Jens Bremer nemnt i min kopi av Ovenstad. Kan han vere son av Johan Bremer, som vart fenr. ved Indre Sogndske kp. i 1700, slutta som pr.lt. pga. alder (ikkje oppgjeve) same stad 1713? Ovenstad bd. I s. 138.Mvh, Arnfinn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg takkar Arnfinn for innlegg under dette temaet!Jau, Jens er son av den same Johan Bremer, men kanskje Jens ikkje var ''høgt nok'' i gradane? Og no ser eg at motstridande opplysningar har freista ''lura'' meg: Då Jens Bremer døydde i 1768, er han nemleg titulert for ''Sergeant'', so då er vel det forklaringi på at han ikkje er nemnd hjå Ovenstad...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.