Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#36262] Løytnant Jens (Johanson) Bremer (1701-1768) - oppslag i Ovenstad?

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Er det nokon med tilgjenge til Ovenstad som kan fortelja meg kva som står om den militære ''løpebana'' til løytnant Jens Bremer i Sogn, f. 1701, d. 1768?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Gjest Arnfinn Kjelland

Ingen Jens Bremer nemnt i min kopi av Ovenstad. Kan han vere son av Johan Bremer, som vart fenr. ved Indre Sogndske kp. i 1700, slutta som pr.lt. pga. alder (ikkje oppgjeve) same stad 1713? Ovenstad bd. I s. 138.Mvh, Arnfinn

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg takkar Arnfinn for innlegg under dette temaet!Jau, Jens er son av den same Johan Bremer, men kanskje Jens ikkje var ''høgt nok'' i gradane? Og no ser eg at motstridande opplysningar har freista ''lura'' meg: Då Jens Bremer døydde i 1768, er han nemleg titulert for ''Sergeant'', so då er vel det forklaringi på at han ikkje er nemnd hjå Ovenstad...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.