Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#36263] Elen Kirstine Jensdotter Bremer, f. 1732, til ''forpleining'' på Tangen i Årdal?

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Elen Kirstine Jensdotter Bremer, eldste dotter til løytnant Jens Bremer i Marifjøra i Hafslo, vart døypt i Hafslo 27.12.1732 og flytte i godt vaksi alder inn hjå Søren Lem på Tangen i Årdal der ho i 1801 stadig var ''til forpleining''. Ho flytte aldri attende til Hafslo.Er det nokon med kunnskap om denne huslyden som veit kva tid og kvar Elen Kirstine Bremer døydde? Eg vil gissa på at livet hennar slutta på Årdalstangen...?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Tor Håkon for innlegg! Eg har ein gamal film som m.a. omfattar den kyrkjeboki der dødsfallet hennar skal vera registrert, og med hjelp av årstalet var eg no i stand til å ''identifisera'' dødsfallet hennar. Ho døydde i Nattviki i Årdal 3.12.1821, men vart ikkje gravlagd før 1.1.1822(!), 90 år gamal.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.