Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#36447] Bygdebokoppslag:Kvinnherad 4 - Husnes sokn av Erling Vaage , Kan du hjelpe?

Recommended Posts

Gjest Jan Frode Johansen

Jeg trenger hjelp til oppslag i Kvinnherad 4 - Husnes sokn Utgitt:1991, av Forfatter Erling Vaage.Det gjelder gården HELLAND og personen jeg er ute etter heter Hans Halvardsen Helland f. ca.1810 der.Jeg søker hans opphav og litt info. Er noen grei å hjelper meg? Med hilsen fra Jan Frode Johansen

Gjest Odd Handegård

Foreldrene til Hans het: Hallvard Akselsson Skeie (1772-1817) som var husmann på Helland og Anna Hansdotter Svoldal (1786-?).Han var lærer og klokker og var gift to ganger:1. Kristina Johannesdotter Søysdeland (1841) 2. Ingebord Johannesdotter Røyseland (1844)Ingen opplysninger om etterkommere hos Vaage.

Gjest Jan Frode Johansen

Kan noen hjelpe med ytterligere oppslag så slipper jeg å fjernlåne bøkene? Det gjelder opphavet til: Hallvard Akselsson Skeie (1772-1817) som var husmann på Helland og Anna Hansdotter Svoldal (1786-?).Med vennlig hilsen Jan Frode Johansen

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.