Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#36605] Ingeborg Andersdt. Kosberg f.1736 i Rennebu

Recommended Posts

Gjest Terje Vaagan

Hei !Ønsker opplysninger om forfedre til Ingeborg Andersdt. Kosberg f.1736 i Rennebu, d. 1786 samme sted. Faren hennes var Anders Kosberg f.ca 1690 og mora hette trolig Berit. Ingeborg var gift med lars olsen Rise/Kosberg, Rennebu.Alle opplysninger mottas med takk !Mvh Terje

• 2 uker senere...
Gjest Inger Bjørnaas

Har flere barn etter Ingeborg Andersdt. og mannen i min base. Hvis du er interessert kan du godt få en utskrift av min base. Er det greit å bruke e-post adressen din i malvik kommune, eller bruker du en annen ?Beste hilsen Inger

Gjest Terje Vaagan

Hei Inger.Vil gjerne ha en utskrift av databasen din av etterkommere av Ingeborg Andersdt. og mannen. I denne grenen tror jeg at jeg har kun opplysninger om mine forfedre, ikke søsken av dem igjen.Du kan gjerne bruke e-mailen min i malvik kommune ja !Mvh Terje

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.