Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Arne Solås

[#36680] Til Jan Oldervoll.

Recommended Posts

Gjest Arne Solås

Jan, har du anledning til å fjerne mitt innlegg # 83 i tema 36539? Breddeformatet, slik det fremstår nå, gjør det så uoversiktig og 'tungt' å lese.På forhånd takk.Mvh. Arne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Oldervoll

Nokon har nok vore ute før meg og gjort jobben.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arne Solås

Da må jeg få rette en takk til den som gjorde det. Nå er debattens innlegg blitt 'leservennlige' igjen, uten å måtte holde på med horisontal-scrolling hele tiden.Nå er ikke jeg av de mest datakyndige og det er mulig at du finner følgende spørsmål 'dumt' - men finnes det noen 'grei' løsning på dette? Altså at teksten i innleggene beholder sin bredde selv om det blir lagt inn et langt bredere bilde?Mvh. Arne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Svein Davidsen

Jeg har det samme spørsmål angående tema 35996 i Brukarforumet. I dette temaet er innleggene breiere enn skjermen (inkludert mitt innlegg)så en må 'scroll' horisontalt for å lese innleggene. Er dette noe en kan sette lokalt (I.E.6.0) eller er det i Digitalveket's mjukvare? Har ikke sett dette problemet før den siste versjonen av Brukarforumet kom ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.