Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#36680] Til Jan Oldervoll.

Recommended Posts

Gjest Arne Solås

Da må jeg få rette en takk til den som gjorde det. Nå er debattens innlegg blitt 'leservennlige' igjen, uten å måtte holde på med horisontal-scrolling hele tiden.Nå er ikke jeg av de mest datakyndige og det er mulig at du finner følgende spørsmål 'dumt' - men finnes det noen 'grei' løsning på dette? Altså at teksten i innleggene beholder sin bredde selv om det blir lagt inn et langt bredere bilde?Mvh. Arne.

Gjest Svein Davidsen

Jeg har det samme spørsmål angående tema 35996 i Brukarforumet. I dette temaet er innleggene breiere enn skjermen (inkludert mitt innlegg)så en må 'scroll' horisontalt for å lese innleggene. Er dette noe en kan sette lokalt (I.E.6.0) eller er det i Digitalveket's mjukvare? Har ikke sett dette problemet før den siste versjonen av Brukarforumet kom ut.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.