Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#37083] Ole Nilsson Holten f. ca 1814, Stangvik, M & R

Recommended Posts

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Hvem var foreldra til dette paret? Ole Nilsson Holten (f. ca 1814) og Johanne Johnsdtr (f. ca 1822) [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f61564&gardpostnr=194&personpostnr=1296#nedre>LenkeDe ble gift 5. juni 1845 i Stangvik, men foreldra står der ikke. Finner ingen av dem födt på FS heller.I FT 1801 for Stangvik, Holten, er der en Jon Arentsen som er 12 år. Han kan da være far til Johanne, men jeg tror det er tvilsom da ingen av barna til Ole og Johanner er blitt oppkalt etter dette paret som jeg finner der i 1801 (Arent og Bereth :

Gjest Finn Oldervik

I følgje H. Hyldbakk: Folk og heimar i Åsskard, så var Ole Nilsson f. 1814 son til Nils Sivertson Gravvoll f. 1775 og første kona Gjertrud Olsdtr. Sylte (Surnadal). Nils og familien budde på Gravvollslykkja i Bæverdalen i Stangvik/Surnadal.Ole hadde ein bror, Sivert som kom til Bergfald i Aure. Han har etterslekt m.a. i Kristiansund (Espvik) og andre stadar.Ein halvbror til desse to heitte Nils (med mor Maren Pedersdtr. Telstad). Han flytta til Tevika i Aure og er tippoldefar til underskrivne.Ole Nilsson Gravvoll og familien vart busett på Holtan under garden Sæterbø. Om Johanna Jonsdtr. skriv Hyldbakk at ho var født i 1822 og var dotter til Jo Olson Kvande og ..... Namnet på mora manglar altså.Mvh Finn

Hjertelig takk skal du ha, Finn, Ole Nilsson var far til min svogers farfar. Min svoger het Svein Sætherbö (död for 7 år siden, bosatt i Sauda) jeg holder på med å hjelpe min niese og min sôster med denne familien. Da er du altså 5-menning til min niese-:)mvh Kjellaug

Gjest Finn Oldervik

Hei igjen!Kan jo og nemna at eine sonen til Ole Nilsson og Johanna; Sivert Olson f. 1860 og kom til Aure. Både han og etterslekta skreiv seg for Sæterbø. Svigerinna mi nedstammar frå Sivert om eg ikkje hugsar feil.Mvh Finn

Sivert var farfar til min svoger. Hans sönn, Harald, ble gift med Marie Nilsdtr Juklestad og de flytta til Sauda.Kikket litt på FT 1801 for Kvande, Stangvik: LenkeFinner ingen Jon Olsen, men finner en Kari olsdtr som har vært gift med en Ole i 1. ekteskapet, hun har flere Olsbarn. Lurer på om det er noen link til Johanne Jonsdtr Kvande her?Mvh Kjellaug

Gjest Finn Oldervik

Dette var jo litt artig. Har sjekket med gamle notater og ser at svigerinna mi er dotter til dotter til Sigurd Sivertson Sæterbø, der den siste då må vera bror til den Harald du nemner. Med andre ord så må mi niese vera i ganske nær slekt med di niese.Når det gjeld Kvande-greina, så trur eg nok du må sjå i kyrkjeboka for Stangvik for å koma vidare. Ser at det er ein Jo Olson som kjem flyttande til eit rom på Kvande. Han gifta seg i 1828, men kan sjølvsagt ha hatt dotra, Johanna før han gifte seg. Jo skulle vera ein dyktig spelemann.Mvh Finn

Det var ordentlig artig! Harald döde tidlig og jeg tror Marie hadde liten og ingen kontakt med hans familie etterpå. Harald fikk to dötre (eldste död)og tre sönner (to döde)- eldstemann bor i Sogn (indre). Er det ikke da man sier at verden er liten!!Ta kontakt så skal jeg formidle deg min nieses e-mail. kellypetit@hotmail.com

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.