Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#37123] ettersøking

Recommended Posts

Gjest Rune Thorstensen

Det var ikke rare opplysningene du hadde å komme med.Vet du ikke ca. når han ble født/gift?Hadde han barn? Vigde og gravlagte i Askøy finner du her i Digitalarkivet.Og blant de vigde i Askøy mellom 1800-1900 finner du flere alternativer.Her tror jeg du må komme med litt mer kjøtt på beinet for å kunne få hjelp. Mvh. Rune Thorstensen

Gjest Gunn Huglen

Her har du en av flere Knud Knudsener gift på Askøy:LenkeSom Rune sier, må du nok presisere bedre hvem du søker etter.( Også i tema bør du skrive navn og tidsperiode og sted for den du leter etter, en annen gang.)Håper det hjelper deg at disse kirkebøkene ligger digitalisert, så du selv kan søke der.Mvh. Gunn

Gjest Gunn Huglen

Her har du en av flere Knud Knudsener gift på Askøy:LenkeSom Rune sier, må du nok presisere bedre hvem du søker etter.( Også i tema bør du skrive navn og tidsperiode og sted for den du leter etter, en annen gang.)Håper det hjelper deg at disse kirkebøkene ligger digitalisert, så du selv kan søke der.Mvh. Gunn

Gjest Rune Thorstensen

I avskriften jeg har av kirkebok for Askøy 1742-1911 finner jeg 10 personer døpt med fornavn som begynner på Knud/Knut og med en far som heter Knud. Vet du noe om hvor på Askøy familien holdt til? Hvem ble f.eks. denne Knud gift med, eller har du navn på noen av barna hans? Med litt flere opplysninger kan vi nok hjelpe deg. Mvh. Rune Thorstensen

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.