Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#37190] Carl petersen, født i Bamble, død i Langestrand.

Recommended Posts

Gjest Vigdis Kverndal

Carl Petersen ble døpt i Bamble 20 jul 1783. Far Peter Rundquist, mor Anne Catrine Andersdtr.Han ble gift med Anne Nilsdtr 17 okt 1806 i Langestrand v/Larvik. Hvem er hun? Det er mulig det er denne Carl som er tjenestefolk på Houchedal i Lunder i Buskerud i 1801. De fikk en sønn Nils Peter døpt 28 feb 1807 i Larvik.Er det noen som kan hjelpe meg med fler opplysninger om disse vil jeg være takknemlig.

Gjest Gunn Huglen

Nei, da var det ikke lett å finne spor etter Anne Nilsdatter. Ser at det er født noen med det navnet i Hedrum, men det blir bare gjetting.Har lett litt i skifter fra Larvik, om der kunne være ført en Anne i passe alder som arving før 1812, men den eneste Anne Nildsatter jeg kom over i passe tidsrom, var denne damen. desverre ikke ført med alder:LenkeMvh. Gunn

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.