Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#37191] Norderhov - Ringerike, hvilket fylke?

Recommended Posts

Gjest Thorleif Solberg

Vi har et slektsgranskerlag her på Ringerike, Ringerike slektshistorielag. Trenger du hjelp til å finne dine tiptipoldeforeldre, kan vi kanskje tre støttende til? Jeg har sjøl fått mye verifull hjelp i Danmark. Vennlig hilsen, Thorleif.

Gjest Annelise Brahtz

Hej ThorleifTusind tak for tilbudet Min tiptipoldefar Lage Jacobsen blev døbt i Norderhov hovedkirke? den 11.decbr. 1774, som søn af Jacob Nielsen, Hønenejer (?) og Marthe Lagesdatter. (Faddere?) - og hvad er Hønenejer? Jeg vil da meget gerne have lidt oplysninger om både Jacob og Marthe, hvor de er født, og deres ophav. Jacob og Marthe med børn dukker op i Aker, hvor Jacob dør i januar 1797. Marthe bliver begravet 21.februar 1802. Det er sådan set det jeg ved, fik data en gang for længe siden, før computernes indtog. Efteslægten for Lage har jeg en del om.Hilsen Annelise Mailadr.:lise.b(a)ishoejby.dk (venligst erstat (a) med @)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.