Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#37361] Peder Pedersen Sletmoen, født omkring 1786, hvor?

Recommended Posts

Gjest Annelise Brahtz

Jeg leder efter min tiptipoldefar, Peder Pedersen Sletmoen, som er Jæger(soldat?) og 29 år, og bliver gift 17.12.1815 i Moss. Han kan ikke findes født i Moss, er heller ikke med i FT 1801 der.Han har været med i krigen, hvor han blev såret. Nu har jeg prøvet Family Search, hvor jeg har fundet nogen Pedersen Sletmoen fra Engerdal, Hedmark - hvilket sogn er det? Han var desværre ikke på listen. Er der nogen her, der har adgang til kirkebøgerne for fødte omkring 1786 i ENGERDAL?Med venlig hilsen Annelise Brahtz

Gjest Bjørn Olav Åsvold

Peder Pedersen Sletmoen i Engerdal kan ikke være den du er på jakt etter. Denne Peder Pedersen var fra Heggeriset, den gang hørende til Trysil, nå i Engerdal i Hedmark. Han ble døpt 1787 i Trysil kirke. Han giftet seg i 1811 med Marit Abrahamsdatter. Disse var gårdbrukere på Sletmoen i Engerdal, der Peder døde i 1875.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.