Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#37490] Karl Olsen f 1861 Vestby, Akershus gift med Lovise Johannesd f 1862,

Recommended Posts

Gjest Trond Jensen

Finnes det noen som kan hjelpe meg med informasjon om deres vielse?Jeg leter etter en Carl Anton Olsen døpt 11 aug 1861 i Vestby, og håpet at vielsen inneholdt opplysninger om foreldre, evnt forlover. Det oppgis i FT at han er Methodist.Opplysningene om Karl og Lovise er hentet fra 1900-telling for 0201 Soon LadestedMvh Trond

Gjest Rune Thorstensen

I følge 1900 tellingen for Soon er det anført at Lovise var født i Moss. [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f00201&gardpostnr=7&personpostnr=24&merk=24#ovre>Lenke Om det er korrekt, finner jeg en passende kandidat i Moss i 1865, og det er Lovise E. Johansen 3 år.

Gjest Trond Jensen

Takk for svar!Det er den Carl som er funnet på FamilySearch VRI jeg leter etter. Har endel opplysninger om hans aner, men håper å finne ut av hvordan det gikk med han og hans søsken videre.Hans søster Laura er min oldemor.Finnes det egne bøker for gifte metodister feks. rundt Moss og Vestby?Mvh Trond

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.