Gå til innhold
Arkivverket

[#37490] Karl Olsen f 1861 Vestby, Akershus gift med Lovise Johannesd f 1862,

Gjest Trond Jensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Trond Jensen

Finnes det noen som kan hjelpe meg med informasjon om deres vielse?Jeg leter etter en Carl Anton Olsen døpt 11 aug 1861 i Vestby, og håpet at vielsen inneholdt opplysninger om foreldre, evnt forlover. Det oppgis i FT at han er Methodist.Opplysningene om Karl og Lovise er hentet fra 1900-telling for 0201 Soon LadestedMvh Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketil Harbek

Her i FT 1865 Lenke er en Karl A. Olsen hvor alder og fødested/sogn passer. Da har du i hvert fall kandidater til foreldre her. Opplysning om kirkesamfunn er det dog ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

I følge FamilySearch VRI med referanse til kirkebok finner jeg Carl Anton Olsen født 20.02.1861 og døpt 11.08. 1861. Foreldrene var Ole Arnesen og Anne Haagensdtr.LenkeMvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond Jensen

Takk for svar!Det er den Carl som er funnet på FamilySearch VRI jeg leter etter. Har endel opplysninger om hans aner, men håper å finne ut av hvordan det gikk med han og hans søsken videre.Hans søster Laura er min oldemor.Finnes det egne bøker for gifte metodister feks. rundt Moss og Vestby?Mvh Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.