Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#37567] Anne fra Engelsviken

Recommended Posts

Gjest Dag Fredriksen

Hei Per. For mange år siden har jeg notert en Anne Gundersdatter på Engelsviken. Jeg har hverken fødsels- eller dødsår på henne. De søsknene jeg har notert er Nils Gundersen Engelsviken f. 1657, Kjønik Gundersen Reklingholm f 16/2-1666 - Ca 1741, Ole Gundersen d. 1741, Peder Gundersen Unum 1675-1741, Ingrid Gundersdatter Visur d. før 1741 og Gjertrud Gundersdatter d 1738. Som foreldre har jeg notert Gunder Nilsen Engelsviken 1604 - 1688 og Eline Olavsdatter (Olsdatter) Strømshaug-Strømnes. Jeg har dessverre mistet kildehenvisningene jeg engang hadde (de forsvant da jeg byttet dataprogram). Om dette er riktig Anne vet jeg derfor ikke helt sikkert, men alderen stemmer i hvert fall. Jeg har også noen tilleggsoppysninger. Du kan kanskje kontakte meg på mail hvis du finner det interessant. dfredrik@online.noMvh Dag

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.