Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#37612] Fødde i Manger 1759-1815 - noko galt med denne basen?

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Haaver Magneson Haugstad alias Haaver Magnussen gifte seg tre gongar i Bergen, og ved alle høvi vert det stipulert at han var fødd i Manger kring 1803, men han er ikkje å sjå i databasen som ligg på Digitalarkivet! Eg har søkt fleire gongar!DERIMOT finn eg Haaver Magneson på FamilySearch, fødd 12.10.1803 og døypt i MANGER 16.10.1803. Og foreldri hans finn eg i 1801 på Haugstad i MANGER.Kva er galt med databasen? Er det eg som ikkje er flink nok til å søka, eller...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Gjest Bente K. Hervik

Hover finst i databasen, men han har 'fått' feile foreldre.I kyrkjeboka for Manger Mini A2 finn me Hover fødd 12.10.1803 døypt 16.10.1803. Foreldre var Magne Hoversen og Ane Pettersdr Haustad. Fadrar: Knud Johanesen Haustad, Ole Erichsen taule, Per Persen Askeland, Christi Carlsdr Maraas og Marte Olsdr Woxtaule.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.