Gå til innhold
Arkivverket

[#37612] Fødde i Manger 1759-1815 - noko galt med denne basen?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Haaver Magneson Haugstad alias Haaver Magnussen gifte seg tre gongar i Bergen, og ved alle høvi vert det stipulert at han var fødd i Manger kring 1803, men han er ikkje å sjå i databasen som ligg på Digitalarkivet! Eg har søkt fleire gongar!DERIMOT finn eg Haaver Magneson på FamilySearch, fødd 12.10.1803 og døypt i MANGER 16.10.1803. Og foreldri hans finn eg i 1801 på Haugstad i MANGER.Kva er galt med databasen? Er det eg som ikkje er flink nok til å søka, eller...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bente K. Hervik

Hover finst i databasen, men han har 'fått' feile foreldre.I kyrkjeboka for Manger Mini A2 finn me Hover fødd 12.10.1803 døypt 16.10.1803. Foreldre var Magne Hoversen og Ane Pettersdr Haustad. Fadrar: Knud Johanesen Haustad, Ole Erichsen taule, Per Persen Askeland, Christi Carlsdr Maraas og Marte Olsdr Woxtaule.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Bente for svar! Då er opplysningi stadfest! Det var ikkje godt å vita for ein utanforståande...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.