Gå til innhold
Arkivverket

[#38150] Kyrkjebokoppslag i Trondheim

Gjest Atle Brandsar
 Del

Recommended Posts

Gjest Atle Brandsar

Hei!Eg treng kyrkjebokoppslag for Trondheim; Thorine Hansdotter, fødd kring 1843 i Trondheim, her er ho i 1865: Lenke. Det eg er interessert i er opplysningar om foreldra. Nokon som har kyrkjebøkene lett tilgjengeleg?Jamfør andre innlegg av meg om Marit Hansdotter Skjeldkvålseiget m.m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atle Brandsar

Jau takk skal du ha Kvalvaag! Eg er så dårleg på å nytte meg av FamilySearch, berre gløymer at det er der...Her ser ein altså at ho er fødd den 23.sept.1843, og døypt 17.des.1843.Og foreldra stemmer med dei eg har i mine notat.Det eg kunne tenkje meg, er å få _all_ informasjon om denne dåpen, kvar foreldra budde osb. - då må ein gå til kyrkjebøkene, men kanskje det er nokon som har lettare veg enn til byarkivet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atle Brandsar

Ein finn, same stad, vigselen til Hans og Anne i Nidarosdomen den 13.juni 1848 - noko som vil gjere Torine til eit uekte fødd barn pr. def.Hans nemnd fødd 1819 Anne nemnd fødd 1823På faren sin plass til Anne står 'Larsen' - noko som langt på veg stadfestar at det er sersjant Hans Larsen på Holemork som er faren hennar...No snur vi på visa:Er det nokon som kan få tak i vigselsposten til desse to; slik så ein kan sjå heile og fulle namnet til Anne sin far? (det er kanskje unødigt no, men det er godt å vere sikker)mvh,Atle Brandsar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.