Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#38150] Kyrkjebokoppslag i Trondheim

Recommended Posts

Gjest Atle Brandsar

Hei!Eg treng kyrkjebokoppslag for Trondheim; Thorine Hansdotter, fødd kring 1843 i Trondheim, her er ho i 1865: Lenke. Det eg er interessert i er opplysningar om foreldra. Nokon som har kyrkjebøkene lett tilgjengeleg?Jamfør andre innlegg av meg om Marit Hansdotter Skjeldkvålseiget m.m.

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/123655-38150-kyrkjebokoppslag-i-trondheim/
Del på andre sider

Gjest Atle Brandsar

Jau takk skal du ha Kvalvaag! Eg er så dårleg på å nytte meg av FamilySearch, berre gløymer at det er der...Her ser ein altså at ho er fødd den 23.sept.1843, og døypt 17.des.1843.Og foreldra stemmer med dei eg har i mine notat.Det eg kunne tenkje meg, er å få _all_ informasjon om denne dåpen, kvar foreldra budde osb. - då må ein gå til kyrkjebøkene, men kanskje det er nokon som har lettare veg enn til byarkivet?

Gjest Atle Brandsar

Ein finn, same stad, vigselen til Hans og Anne i Nidarosdomen den 13.juni 1848 - noko som vil gjere Torine til eit uekte fødd barn pr. def.Hans nemnd fødd 1819 Anne nemnd fødd 1823På faren sin plass til Anne står 'Larsen' - noko som langt på veg stadfestar at det er sersjant Hans Larsen på Holemork som er faren hennar...No snur vi på visa:Er det nokon som kan få tak i vigselsposten til desse to; slik så ein kan sjå heile og fulle namnet til Anne sin far? (det er kanskje unødigt no, men det er godt å vere sikker)mvh,Atle Brandsar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.