Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#38593] Anna Maria Andersdotter Fredrikshald

Recommended Posts

Gjest Solweig Elmrin

Hejsan, vem vet något om min farmorsmor Anna Maria Andersdotter född 1832 i Fredrikshald, vilka var hennes far och mor?? Hon gifte sig med min farmors far Anders Olsson född 1824 i Göteborg. Tack om någon har upplysningar att ge mig. Hälsningar Solweig

Gjest Jan Frode Johansen

Kan det være disse to ?ANNA MARIA ANDERSDR & ANDERS OLSSON Marriage: 09 NOV 1854 Harryda, Goteborg Och Bohus, Sweden Kilde: Familysearch Source Information: Batch No:M404192 Dates:1688-1860 Source: 0131738 Film. mvh Jan Frode Johansen

• 4 uker senere...
Gjest Solweig Elmrin

Söker efter min farmorsmor Anna Maria Andersdotter född 12-3-1932 i Fredrikshald. Vilka vad hennes föräldrar?? Hon gifte sig med min Farmorsfar Anders Olsson född 19-1 1826 i Härryda den 9-11-1854, dom fick 2 döttrar varav en var min farmor. Tacksam om alla upplysningar om henne. Vänligen Solweig i Göteborg

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.