Gå til innhold
Arkivverket

[#38891] Manglande tilgong til skanna kyrkjebøker om natti? - kvifor?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg hadde dette problemet i går natt og tenkte det berre var tilfeldig, men jamen kjem det att denne natti òg: Eg er ikkje i stand til å henta fram skanna kyrkjebøker for å lesa dei! Endå gjekk det greitt på dagen i dag!Tilgongen til databasane og debattforum elles er det ikkje noko problem med...!Kva er orsaki til problemet med dei skanna kyrkjebøkene?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Jeg tror mer du har vært veldig uheldig. Som regel skal det gå helt fint å lese kirkebøkene også om natten, men det er mulig det har vært noe nedetid på serveren hvor bildene ligger de nettene du har forsøkt. Jeg har dessverre ikke tilgang til å kontrollere dette, men skal høre med de rette vedkommende, så kommer det kanskje et mer utfyllende svar til deg i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bent Vangli

Hei Lars. Litt mere informasjon. Det går periodevis vedlikeholdsprogrammer på serveren som dels oppdaterer databaser, dels lager statistikk og så videre. En skal ikke se bort i fra at noen av disse programmene har begynt å gå oppe på hverandre, og derfor skaper denne situasjonen. Jeg skal se litt på det og flytte tidspunktene for disse jobbene, og da ville det hjelpe meg om du har noen tidspunkter (klokkeslett) når du opplever problemene.Mvh Bent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Til Bent: Sist natt prøvde eg å henta opp kyrkjeboksider for m.a. Rogaland og Møre og Romsdal fleire gongar mellom om lag kl. 1 og framimot kl. 3; då ga eg opp! Føregåande natt trur eg det var om lag på same tidi...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Førebels fungerer systemet greitt i natt. Me får vona det varer...Trond: Fritt tilpassa: ''Du skal ikkje sova burt vårnatti''. So lenge inspirasjonen og lysten til å avdekka nye lagnadar er tilstades og augi held seg opne, ser eg ingen grunn til å sova, særleg når eg er ''akkompagnert'' av smektande låg alpemusikk frå Tirol's nattradio (''Nachtschicht'')...! Av prinsipp legg eg meg aldri utan å vera trøytt, og då somnar eg ''momentant'' for eit par timer med ''rask'' søvn! Prøv sjølv!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.