Gå til innhold
Arkivverket

[#39121] Lars Andreas Olsen Haugen f.14/4-1902 Søgne,Vest-Agder


Gjest Ståle Eriksen
 Del

Recommended Posts

Gjest Ståle Eriksen

Hei.Min oldefar (mff)Lars Andreas ble født i Søgne 14/4-1902. Hans foreldre var Ole Johan Haugen f.1886 og Laurine Larsdatter Maudal f.1886. Vet ikke hvor foreldrene ble født. Har noen tilgang til kirkebøkene og kan gjøre et oppslag for meg vedrørende dåpen?Skulle gjerne ha fått bekreftet vielsen mellom Ole Johan og Laurine. Siden Ole Johan Haugen var så ung måtte han søke kongen om å få gifte seg.(Er jeg blitt fortalt)Det er nærliggende å tro at også vielsen må ha funnet sted i Søgne omkring 1902.Mvh Ståle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jonny Mydland

Hei! Foreldrene til Lars Andreas f.14-4-1902, dpt.20-4-1902 i Søgne, er Ole Johan Olsen Haugen, f.3-5-1883 i Fjære, dpt. s.s., ikke konf., gravlagt i Holt, gift 7-3-1901 i Kristiansand med Laurine Regine Larsdatter Maudal, f.25-9-1880 i Bakke ved Mandal, dpt.25-12-1880 s.s., konf. i Øislebø, gravlagt i Holt. Du og meg er for øvrig i slekt gjennom Laurine Regines mor som var av Vardal-følget. Har du videre bakover på disse? Hvis du ikke har, kan jeg hjelpe deg med dette. Du kan også kontakte meg på e-mail: jonny-m@online.no. Beste hilsener Jonny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ståle Eriksen

Hei. Jeg har sendt deg en mail Jonny, men tenkte jeg skulle slenge inn et svar her også. Laurine Regines mor har jeg faktisk ingenting på. Vet ingenting om den grenen av slekta. Også bakover fra Ole Johan Olsen Haugen er det skrale greier, vet bare at faren het Ole Haugen (fra Setesdal?)og at mora het Sameline.Mvh Ståle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.