Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#39365] Norskamerikanere søker opplysninger Moland/Fyresdal

Recommended Posts

Gjest Tordis Trønnes

Jeg har kontakt med noen norskamerikanere som holder på å skrive bok om slekta si. Nå har de et spørsmål om slekt fra Moland/Fyresdal. Jeg setter igang debatten for dem, og jeg regner med at de kommer med tilleggsinformasjon senere. Her er det jeg har fått oversendt'Tollef Toleffson Borgen born 1811 married a Agatha Bjorgufsdatter. Tolf Toleffsen (Borgen) ? born 2-18-1843 married Signe Tallefsdatter Brevig 1-3-1870, Signe was born 3-31-1845. Their daughter named Sophia Tollefson 9-1871 , by the census over here Tolf entered the US 1870 and naturilized 1886.'Håper at noen kan hjelpe med detaljer om disse familiene.Mvh Tordis

Gjest Jan Peter Wiborg

Tallef Tolvsen Wiig, birth: 06 OCT 1811, Fyresdal, Telemark, Norway, Death: 1888 Fyresdal, Telemark, NorwayAgatha Sofie Björgufsdatter Öen, christening: 04 MAY 1811 Fyresdal, Telemark, Norway, Death: NorwayMarriage: 27 DEC 1839 Fyresdal, Telemark, Norway Lenke

Gjest Gro Berit Sternang

Individual Record FamilySearch™ Vital Records Index Norway-------------------------------------------------------------------------------- Tolv TALLEFSEN Sex: M--------------------------------------------------------------------------------Event(s): Birth: 18 Feb 1843 Place: Christening: 19 Mar 1843 Place: Fyrisdal, Telemark, Norway--------------------------------------------------------------------------------Parents: Father: Tallef TOLVSEN Mother: Sophie BJORGUFSDR--------------------------------------------------------------------------------Source Information: Batch Number: C425642 Source Dates: 1815 - 1854 Film or Fiche Number: 278277 Collection Details: Fyrisdal; Den Norske Kirke

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.