Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Terje Aarland

[#39459] Er det mulig å finne info om den Mathilde Larson som bodde i Minneapolis i 1936?

Recommended Posts

Gjest Terje Aarland

Er det noen som kan finne den Mathilde Larson som bodde i Minnapolis i 1936. Jeg har i mange andledninger prøvt å finne ut hvor det ble av Mathilde Larsen født i Bergen i 1873(+-)konfirmerti Kristiansand i april 1889. Da hun ble konfirmert var begge foreldrene døde, men hun bodde trolig hos sin stemor.Jeg har fått opplyst fra noen slektninger av meg i USA at de besøkte en Mathilde Larson i 1936, men denne slektningen visste ikke noe om slektsforholdet. Jeg har hatt inne noen innlegg tidligere om denne dama [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listinnlegg&debatt=brukar&temanr=14075&sok=Terje+Aarland&startnr=&antall=&spraak=&nr=191&antinnlegg=56#anker>Lenke Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.