Gå til innhold
Arkivverket

[#39660] Oppslag gifermål i kirkebok, Vår Frue, Trondheim.


Gjest Reidun Søbstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Reidun Søbstad

Enkemann (min tip-oldefar), Iver Johan Johnsen Søbstad, f.19.01.1829, Trondheim. giftet seg 2. gang med Anna Amundsen Hagestuen f. 1824, Fron p.gj., Kvam sokn.Ivers første kone døde 02.07.1859 i barsel. Iver og Anna er gift i 1865-tellingen, så de må ha giftet seg en gang mellom høsten 1859 og før tellingen i 1865.Jeg har sjekket den skannede utgaven av kirkebok for Domkirken over vielser for gjeldende tidsrom, men finner dem ikke der.Jeg ønsker å sjekke Anna Amundsdatters identitet og opphav i Gudbrandsdalen. Min oldefars biologiske mor døde da han ble født, men Anna fungerte som hans mor og derfor synes jeg hun fortjener å bli omtalt i mitt slektsregister som mere enn enn en biperson.Her er familien i 1865 [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f61601&gardpostnr=273&personpostnr=3616&merk=3616#ovre>Lenke, og i 1875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.