Gå til innhold
Arkivverket

[#39892] Marit Paulsdotter, fødd i Sør-Aurdal 1860/1861- kan noko hjelpa med fødselsdato?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Paul Olson og Ragnhild Syversdotter, båe frå Sør-Aurdal, men sidan busette som gardbrukarar på Åberg i Nord-Aurdal, fekk m.a. denne dotteri:* Marit, døypt i Sør-Aurdal 17.2.1861.Marit utvandra 1887 til Amerika, men er det nokon som har tilgjenge til kyrkjebøkene i Sør-Aurdal og som kan hjelpa meg med denne fødselsdatoen?Eg fakkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

...og du skal ikkje sova burt sumarnatti...!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Berg

Nei det gjør ikke vi to Lars haha. Vil bare si at jeg beundrer deg for din store innsats når det gjelder slekts-arbeid.Vennlig hilsen og natti natt fra Nina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg takkar for hyggeleg innspel frå Nina! Eg er svært takksam for å ha ein slik aktivitet som alltid har utfordringar å by på! Å ta vekk denne sysselen ville for meg vera ein større ''straff'' enn å senda meg til Guantanamo... Framleis går det gjetord på ymse sjukehus, både her i landet og i Tyskland, om ''pasienten med PC'en''...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Hun var født 22.11.1860.Dette fant jeg i Valdresslekts datasbaser. Døypte i Aurdal 1842-77 Side: 66 Nr: 8 Født: 22.11.1860 Døypt: 17.02.1861 Barn førenavn: Marit Far førenavn: Paul Farfars førenavn: Ole Far slektsnavn: Gard: Vestrebø Mor førenavn: Ragnild Morfars førenavn: Syver Mors Slektsnavn/Bustad:Avskrift ved © Norodd Bergene. Korrektur ved Magne Nybråten. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Rune for perfekte opplysningar, som løyser dette problemet 100%!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.