Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Kjellaug Robberstad Petit

[#39916] Marta Henriksd. Vatterdals 1. mann: Tysnes

Recommended Posts

Marta Henriksdtr var f.ca 1832.Hun ble först gift med en Kristoffer Kristoffersen: [url="http://www.familysearch.org/Eng/Search/IGI/individual_record.asp?recid=100053285100&lds=1&region=12&regionfriendly=Norway&frompage=99>LenkeDernest med Torbjörn Kristoffersen Nesthus: LenkeHer står det at hun var enke.Jeg er interessrt i dattera Marta: FT 1865: LenkeFaren står oppført som Kristoffer Kristoffersen da hun giftet seg og hun står og som Kristoffersdtr i FT, Men det er utelatt i folketellingen at mora hadde vært gift før.Dåp: LenkeGiftermål:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Erling Utne

Dette er truleg far og mor til Marta henta frå Tysnes 4 s. 343Henrik Kristofferson Midtvåge br.2. (1786-1860) vart g. 1813 m. Marta Ingebrigtsdtr. Vattedal (1790-1864). Henrik fekk skøyte i 1812. Han var i heradstyret midt på 1840-talet, og han var ein del nytta som skjønns- og utskiftingsmann. Born: 1. Ingebrigt f. d. 1813 2. Brita b. Singelstad br.2. 3. Ingebrigt (1817-70), var døvstum, losjerte på slutten hos systera Malena Seløyo. 4. Malena b. Seløyo br.2. 5. Kristi b. plass Skåro, Elsåker. 6. Marta b. Nesthus br.2. 7. Kristoffer, sjå nf. 8. Anna b. plass Nesthusvikjo, Nesthus. 9. Henrik b. Grimsland br.5.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Erling Utne

Her er far og mor til Marta Kristoffersdtr henta frå Tysnes 4 s. 356Kristoffer Kristofferson Nesthus (1824-58) vart g. 1855 m. Marta Henriksdtr. Vattedal br.3. (1825-1908). Dei budde på bruket som leigebuarar i mange år. Han skulle ha Lio etter delingsdisposisjon av 1847. Men då han døydde, leigde dei hus i Vattedal, truleg hos foreldra hennar. Marta vart g. opp att med bror hans, sjå nf. Born: 1. Marta (1856-57) 2. Marta b. Skjelevikjo, plass Kalvavik. Dette står om Torbjørn på same side:Torbjørn Kristofferson Nesthus (1826-1906) vart g. 1862 m. brorenkja Marta Henriksdtr. f Vattedal. Torbjørn hadde året før fått skøyte på Nesthuslio av far sin. Han var bøkkar attåt småbruket, og han gjekk på dagsarbeid. Siste åra var han senge- liggjande. Born: 1. Kristoffer, sjå nf. 2. Henrik (1866-1950), skomakar, b. Bergen, g. 1887 m. Karoline Sofie Olsen, Førde (Naustdal) i Sunnfjord. 3. Mette Katrine, sjå plass Teigen under Berge (br.5.). Det ser altså ut til at Torbjørn og Kristoffer var brør.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk, Erling, dette var akkurat hva jeg trengte.Så fikk jeg og se at det var rette foreldre jeg hadde funnet til Marta Henriksdtr.mvh Kjellaug

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.