Gå til innhold
Arkivverket

[#39999] Kjerstina Olsdotter Rømo, f. Stjørdalen 1857, g. Minnesota 1881 - utvandringsår?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

FT1865 for Rømo i Stjørdalen syner denne huslyden:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Ole Petersen g Leilædning 1822 MelhusKjersten Johnsdatter hans Kone g 1814 StørdalenBjørn Olsen Søn ug Snedker 1839 StørdalenJohn Olsen Søn ug 1842 StørdalenPeter Olsen Søn ug 1855 StørdalenOle Olsen Søn ug 1860 StørdalenRandi Olsdatter Datter ug 1850 StørdalenKjerstine Olsdatter Datter ug 1857 StørdalenKaren Olsdatter Datter ug 1857 Størdalen~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Ifølgje opplysningar frå Amerika skal denne huslyden ha utvandra kring 1868 til Minnesota, men eg har fleire spørsmål:* Kan nokon stadfesta Kjerstina sin fødselsdato 23.5.1857?* Kan nokon stadfesta utvandringsåret 1868?* Frå kva gard/plass i Meldal hadde Ole Peterson opphavet sitt?* Frå kva gard/plass i Stjørdalen hadde Kjersten Johnsdotter opphavet sitt?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Gjeld nestsiste spørsmålet mitt: Eg kom i farti i skade for å seia at Ole Peterson var fødd i Meldal; det skulle sjølvsagt vera MELHUS!?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Langås

Stjørdalsboka bind III (Lånke herad), s. 785-790 omhandler gården Romma (Rommen), ei tid skrevet Rømo.Jeg siterer fra s. 788: Ola Bjørnsen Eidum, f. 1/4 1808, d. 26/10 1846. Pakta garden 22/4 1839. Drukna i elva ved Hellesberget. Gift 7/6 1838 med Kirsti Johnsdtr Leirmælen, f. 1814. Born: Bjørn (f. 27/4 1838. Reiste til Amerika). John (f. 19/9 1841. Reiste til Amerika).Ola Petersen Elverum, f. i Melhus 1822. Gift 19/4 1849 med Kirsti Johnsdtr, enkja etter Ola Bjørnsen. Born: Randi (f. 15/9 1849), Anne (f. 20/11 1851), Peter (f. 28/10 1854), Karen (f. 23/5 1857, tvilling), Kirsti (f. 23/5 1857, tvilling), Ola (f. 7/7 1860). Familien reiste til Amerika før 1875. Garden øyde i 1875. (Sitat slutt)- Når Ola Petersen nevnes med navnet 'Elverum', skyldes det trolig at han oppholdt seg på Elvran ('Elverum') i Lånke ved giftermålet. Hans far er trolig oppført ved giftermålet.Hellesleiret har vært flere husmannsplasser under Hell (tidl. gnr. 162 i Lånke herred), men jeg kan ikke finne Kirsti oppført der i Stjørdalsboka.Arne-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Aren for interessant og fyldig innlegg. Eg har sjølv nettopp funne huslyden mellom emigrantane frå Trondheim. Dei utvandra i 1869 under namnet Rosmoe!Då er det vel i grunnen berre eitt spørsmål som står att her:* Frå kva gard/plass i Melhus hadde Ole Peterson opphavet sitt?Eg takkar igjen for fine opplysningar so langt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.