Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#40245] Nelly Aronsen gift Hauge i Bremanger

Recommended Posts

Gjest Britt Eide

Hei! Håper at noen kan hjelpe meg med opplysninger. Jeg søker etterkommere av Nelly Hauge ( f. Aronsen) Hun ble født 16.07.1916 og ble gift med Astor Hauge f. 04.05.1911. Jeg vet at begge er døde. Far til Nelly ( Olaf Aronsen), er bror av min bestefar Johan Torleif Aronsen. Begge født i Kvæfjord.( De var flere søsken, men Olaf er den jeg vet minst om). Olaf ble gift i Bremanger med Amanda Høiness f. 08.10.1884 i Bremanger. Jeg har tidligere hatt en etterlysning etter dem.( se tema 39654) Jeg vet at Nelly hadde en bror Alf. f 22.08.1914 og som døde i krigsforlis i 1942. Hun hadde også en søster Eva f. 01.08.1921 og som døde før dåpen ble stadfestet i kirken. Det er sterke indisier på at Nelly også hadde en søster til ( Klara?). Har mistanke om at hun ble gift/flyttet til Bergen. Har ikke vært i stand til å finne etterkommere av Nelly og Astor Hauge. Heller ikke om lagnaden til søsterea. Kanskje var de flere søsken også? Venter spent på svar. mvh Britt

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.