Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Britt Eide

[#40245] Nelly Aronsen gift Hauge i Bremanger

Recommended Posts

Gjest Britt Eide

Hei! Håper at noen kan hjelpe meg med opplysninger. Jeg søker etterkommere av Nelly Hauge ( f. Aronsen) Hun ble født 16.07.1916 og ble gift med Astor Hauge f. 04.05.1911. Jeg vet at begge er døde. Far til Nelly ( Olaf Aronsen), er bror av min bestefar Johan Torleif Aronsen. Begge født i Kvæfjord.( De var flere søsken, men Olaf er den jeg vet minst om). Olaf ble gift i Bremanger med Amanda Høiness f. 08.10.1884 i Bremanger. Jeg har tidligere hatt en etterlysning etter dem.( se tema 39654) Jeg vet at Nelly hadde en bror Alf. f 22.08.1914 og som døde i krigsforlis i 1942. Hun hadde også en søster Eva f. 01.08.1921 og som døde før dåpen ble stadfestet i kirken. Det er sterke indisier på at Nelly også hadde en søster til ( Klara?). Har mistanke om at hun ble gift/flyttet til Bergen. Har ikke vært i stand til å finne etterkommere av Nelly og Astor Hauge. Heller ikke om lagnaden til søsterea. Kanskje var de flere søsken også? Venter spent på svar. mvh Britt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Agnar Fitjar

I landsoversikt over døde 1995-2001 står det at : Nelly Jenny Hauge født 16/ 7 1916 døde 28/ 7 1995. Astor Bernhard Hauge født 4/5 1911 døde 9/ 9 1998. Postnummer 6729. Agnar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.