Gå til innhold
Arkivverket

[#40302] Hvor og hvordan kan man event. finne pleiebarns foreldre?


Gjest Birger Forsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Birger Forsmo

Finnes der noen muligheter for å finne ut hvem som var foreldre til pleiebarn som var født mellom 1925-35? Pleiemora kjenner jeg til og navnet på pleiebarna. Grunnen til at jeg spør er jo at de kan være i live fortsatt og kanskje litt for nær vår tid. Det gjelder Stavangerområdet.Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Biologiske foreldre til pleiebarn skal framgå av dåpsattest/dåpsinnførsel. Sperregrensen på slike opplysninger er 60 år.Spørsmålet kan man kanskje finne svar på i de skannede kirkebøkene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Hjertelig takk, Yngve Nedrebø!Mitt problem er at jeg ikke vet hvor de ble født. De bodde i Hillevåg, Stavanger i 1948, men hor de ble av siden vet jeg ikke. Deres pikenavn var Solheim.Jeg er litt redd for å legge ut navnene, men håper at du sletter det hvis det er galt! Fornavnene var Ragna og Aud, f. mellom 1925-33.Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.