Gå til innhold
Arkivverket

[#40376] Søker bilder av Sven Anderson frå Sverige, bosatt i Lunde, Telemark

Gjest Heidi Anita Nyhus Bjaaland
 Del

Recommended Posts

Gjest Heidi Anita Nyhus Bjaaland

Hei, eg søker etter om nokon sitter på bilder av min tippoldefar Sven Anderson. Han var fødd i 1830i Sörby Frälsegård, Söne socken, Skaraborgs län. Sønn til torparen Anders Olofsson og Maria Svensdotter. Han arbeida som dräng innen han i 1860 flytta til Norge. Han var gift med Petra Anine Pedersdatter i frå Brevik. Dei flytta til garden Underberg/ Kaasa i Lunde. Eg har bilde av tippoldemor mi Petra Anine Pedersdatter, men eg mangler bilde av Sven Anderson. Eg har prøvd å høre med ein kar i Skien som sitter på mange gamle bilder frå Lunde, men det førte ikkje fram. Eg har også ein som sjekker opp om det er noen i Sverige som har bilder, men heller ikkje dette har ført fram. Er det nokon i frå Lunde eller Brevik som kan tenkast at sitter på bilder av Sven Anderson, så hadde eg satt umåteleg stor pris på å få kontakt med dei. Hilsen Heidi Anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.