Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Heidi Anita Nyhus Bjaaland

[#40376] Søker bilder av Sven Anderson frå Sverige, bosatt i Lunde, Telemark

Recommended Posts

Gjest Heidi Anita Nyhus Bjaaland

Hei, eg søker etter om nokon sitter på bilder av min tippoldefar Sven Anderson. Han var fødd i 1830i Sörby Frälsegård, Söne socken, Skaraborgs län. Sønn til torparen Anders Olofsson og Maria Svensdotter. Han arbeida som dräng innen han i 1860 flytta til Norge. Han var gift med Petra Anine Pedersdatter i frå Brevik. Dei flytta til garden Underberg/ Kaasa i Lunde. Eg har bilde av tippoldemor mi Petra Anine Pedersdatter, men eg mangler bilde av Sven Anderson. Eg har prøvd å høre med ein kar i Skien som sitter på mange gamle bilder frå Lunde, men det førte ikkje fram. Eg har også ein som sjekker opp om det er noen i Sverige som har bilder, men heller ikkje dette har ført fram. Er det nokon i frå Lunde eller Brevik som kan tenkast at sitter på bilder av Sven Anderson, så hadde eg satt umåteleg stor pris på å få kontakt med dei. Hilsen Heidi Anita

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.