Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Atle Brandsar

[#40380] Skjåk-anar - har nokon informasjon om desse?

Recommended Posts

Gjest Atle Brandsar

Hei!Eg skriv ættesoge for Storlien-ætta i Bøverdalen, og dei ættar fleire stader til Skjåk, så då lurte eg på om det er nokon som har utfyllande informasjon om desse folka: (folketeljingane har eg nytta meg av)-Torø Larsdotter Prestjordet, f. 1818, d. _____?-Lars Rasmusson Prestjordet og Marit Olsdotter Gubhage (Gupphågå) - han f. 1786, d. 1849, ho f. 1790, d. ______? Er det noko særskilde kjelder til informasjon om deira liv og levnet, samt borna og foreldra deira, utanom kyrkjebøkene, folketeljingane og Ætteboka?-Systrene Synne og Anne Sylfestdøtre Maurstad, f. 1788 og 1785. Kva med desse?-Eirik Hansson Prestjordet, f. 1784, d. _______? Gift med Marit Hansdotter Grimstad, f. 1787, d. ______? Desse?Det hadde vore artigt om nokon hadde hatt noko informasjon om desse - ikkje nøl med å dele det, uansett art!mvh,Atle Brandsar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Atle Brandsar

...hevar emnet, for det er ikkje lenge til det skal trykkjast...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Trond Olav Flo

Fant du noengang mer ut om Lars og Marit? Driver og gransker litt på Gubhageslekt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Atle Brandsar

Marit Olsdotter vart døypt 7.8.1791 frå Gupphågån, d. 8.9.1865 som kårkone i Prestjordet. Gift 29.12.1813 med Lars Rasmusson Holø, dpt. 3.12.1786 frå Holø, d. 29.8.1868 som kårmann i Prestjordet.Foreldra til Marit: Ola Olsson Ramstad, dpt. 13.1.1748 frå Bøje, d. 28.11.1829 som kårmann i Gupphågån. Gift 8.1.1784 med Torø Tostensdotter Bustad, dpt. 31.10.1762 frå Bustad, d. __.Foreldra til Lars: Rasmus Olsson Holø, dpt. 11.10.1761 frå Holø, gravl. 1.6.1806 frå Holø - 'Rasmus Olsen øvreHole ved et Fald af Hesten og Fasthængen i Stigbøylen'. Gift 1.7.1784 med Magnhild Larsdotter Ramstad, dpt. 23.6.1765 frå Ramstad, d. 5.5.1850 i Prestjordet (hjå sonen Lars), nemnt 86 år gamal.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.