Gå til innhold
Arkivverket

[#40388] Johan Magnussen 1914-1944


Gjest Arild Andersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Arild Andersen

Vet noen noe om min ukjente farfar? Hvem var han? Etterkommere? Det lille jeg har fått vite til nå, er:Johan Magnussen:- født: 13/3 - 1914 på Rikshospitalet - Adresse: Munkedamsveien 9, Vika, Oslo - var bilmekaniker, flink med hendene - død: 11/2 - 1944 ( av magesår? )

bilete0965.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

ArildDersom Johan døde i Oslo, kan du henvende deg til statsarkivet i Oslo - statsarkivet.oslo@arkivverket.no Spør der om hva som sies i dødsfallsprotokollen / dødsfallsmeldingene om Johan Magnussen død 11. feb 1944. Adresse og eventuelle etterkommere vil være registrert i dødsfallsmeldingene eller dødsfallsprotokollen der.Får du ikke svar på mailen, så send et brev til:Statsarkivet i Oslo,Postboks 4015 Ullevål stadion,0806 Oslo ---Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arild Andersen

Tusen takk, Jon! - Nå har jeg sendt epost til Statsarkivet. - I sommerferien tar jeg også en tur innom arkivene der oppe ved Sognsvann. Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.