Gå til innhold
Arkivverket
Gjest anita bakken

[#40453] Rindal Ingebrigtsli

Recommended Posts

Gjest anita bakken

Hei Jeg prøver å legge inn et nytt tema,da jeg har havnet i Rindal i søken etter min slekt. Min tippoldemor Ildri Kristiansdatter Sverkeli f 1829 flyttet med sin familie fra Rindal til Hovde i Hemne ,og ble senere gift med Anders Jenssen Follerø Hestnes i valsøyfjorden. Jeg sitter å leser i slektsbøker for Rindal og håper å få litt hjelp i letinga, Ildris far er Kristen Sivertson Bjørnås f 1795. mor er Rannei olsdatter ingebrigtsli 1798. De bodde på gård Sverkeli. Ranneis far er Ola Erikson Trønsdal Utigard 1759 mor Brit Johansdatter Løfall Bekkedal 1756. De bodde på Ingebrigtslia. Far til ola finner jeg Erik Hermundson 1718 mor sigrid Olsdatter Håkensli 1724.Far til Erik Hermund Erikson 1701 mor Ingrid Nilsdotter Far til Hermund Erik Larsson 1656Far Lars Bersveinson 1628. Jeg går nå bare etter bygdebøkene og håper at noen har sammenfallende slekt og kan si om dette er riktig Jeg er ikke kjent med slekt og gårder i Rindal så jeg håper Hilsen Anita Bakken

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.