Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Thorbjørn Granlund.

[#40510] Sigvart Gustavsen, f. i Ytre Rendal, 23.01.1896 ( til Ålen, Sør-Trøndelag ).

Recommended Posts

Jeg lurer på om det er noen som kan gi meg noen tips om denne karen ? Sigvart Gustavsen, f. i Ytre Rendal, 23.01. 1896, av foreldre : Marte Karinusdatter Nysted, Nordre Osen, f.07.03. 1873 ( gift m. Håkon Snippen, Ytre Rendal ), og Gustav Karenersen Glesaaen, Løsset, i Åmot, f. 18.06. 1872. Denne Sigvart Gustavsen, ble oppfostret hos Jens Pedersen, på Sørensplassen i Ytre Rendal. Etter Sigvart Gustavsens konfirmasjon, i Ytre Rendal, reiste vistnok Jens Pedersen med familie,( pluss Sigvart Gustavsen ), til Ålen, i Sør-Trøndelag. Men her slutter sporene, hvis ingen tilfeldigvis kan ha noe greie på disse her. Er takknemlig for alle svar. På forhånd takk. Med beste hilsen : Thorbjørn Granlund.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Nina Berg

I døpte Ytre og øvre Rendalen som går fram til 1900,finner jeg bare en Sigurd Gustavsen.Og 2 Gustav.Denne Sigurd var født 29/6 1895 med foreldre Gustav OLsen og Sina Simensdtr.Løveggen.De hadde mange barn der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Nina Berg

Ser av telling 1900 at Sigvard Gustavsen er født i aamot,Fant ingen Sigvard Gustavsen født i Rendalen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bare lest i bygdeboka for Ytre Rendal, der det er oppgitt at de hadde flyttet til Ålen, i Sør-Trøndelag. Spørsmålet er hvor det ble av denne Sigvart Gustavsen ? Thorbjørn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.