Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Anders J. Moen

[#40534] Vikøren - Brynjel Nilsson Rykken født 1833 - hvem har han?

Recommended Posts

Gjest Anders J. Moen

Brynjel Nilsson Rykken var født i Vikør i 1833. Han ble gift med Elisabeth Jacobsdtr. Svanenhielm Kahrs født 03.12.1837 i Manger.Er det noen som kjenner opphavet til denne karen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Marie Skålnes

Her er Brynjel og Elisabeth i i Florø i 1865:LenkeEg finn dette på FS: Norway Search Results | Download | Pedigree-------------------------------------------------------------------------------- Brynild Nilsen Rykken Male Family -------------------------------------------------------------------------------- Event(s): Birth: About 1833 Hardanger, , Hordaland, Norway Christening: Death: Burial: -------------------------------------------------------------------------------- Parents: Father: Nils Rykken Vikor Family Mother: Martha Rykken -------------------------------------------------------------------------------- Marriages: Spouse: Elisa Svanenhjelm Kahrs Family Marriage: 26 JUL 1861Eg finn ingen som kan passa som foreldre på Rykkje i 1865, men dei kan vera døde eller bu ein anna stad. Der har nok vore ein Nils, for eg finn ein Stein Nilsson Rykkje under døde i Øystese Sokn, Kvam.Du vil kanskje finna noko i bygdebøkene; eg trur det er Kvam Ættarbok 2 som er rett bok for deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Rune Thorstensen

Og her er Brynjels fødsel og dåp på FamilySearh VRI. Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anders J. Moen

Takk til Marie og Rune.Problemet er løst.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.