Gå til innhold
Arkivverket

[#40810] Scannet kirkebok Fredrikstad Mini 5 1835-1856, mangler noen år for døpte


Gjest Laila S. Hynne
 Del

Recommended Posts

Gjest Laila S. Hynne

HeiKikket i den ovennevnte kirkeboken, og finner ikke døpte for årene 1851, 1852 og 1853. Mens årene før og etter er der.Har det skjedd en feil, eller er boken slik? Mener å huske da jeg hadde den på fjernlån at alle årene var der (mulig jeg husker feil)mvh Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Værnes

Hei LailaDessverre så mangler de døpte for åra 1851, 1852 og 1853 i filmversjonen av kirkeboka for Fredrikstad MINI 5, 1835-1856 - en feil som også da forplanter seg til den scanna og indekserte utgaven på nettet.Hei fra Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila S. Hynne

Hei MetteTakk for svar.Jeg hadde mikrofiche på fjernlån, betyr det at disse årene finnes der? Og vil de manglende årene legges inn her senere da?mvh Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Værnes

Hei igjen LailaDe manglende åra finnes visst på mikrofiche, men jeg vet dessverre ikke hvorfor disse sidene mangler på den filmversjonen som er brukt ved indekseringa av denne boka. Jeg vet dessverre heller ikke når denne feilen eventuelt vil bli rettet. Hei igjen fra Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila S. Hynne

Hei MetteIgjen tusen takk for svar. Får bare vente og se hva som skjer. Ellers er det ikke vanskelig å få fjernlånt dem igjen heller.mvh Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.