Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#41016] Hans Olsen fra Eidsberg i Vinger ca. 1753-1834, død i Holtet i Sør Odal.

Recommended Posts

Gjest Guro Reinhart

Kjenner noen til hans foreldre? Finner et par kandidater i kirkeboken, men ingen er født på Eidsberg. hans døde i Holtet 12 jan 1834.Han ble gift med Maira Eriksdatter fra Odals Verk 1781. Familien står oppført på side 285 i ny bygdebok II for Sør Odal.

• 3 år senere...
Gjest Rolf Jerpseth

Helt på siden,Guro, men jeg har sett du også er submitter på FamilYSearch vedr. Lars Olsen Nes på Holtet i Eidskog. Jeg strever med å finne ut av om jeg har aner tilbake til Holtet der. Så spm. er om du har data om Holtet i Eidskog?

Gjest Guro Reinhart

Hei Rolf. Det stemmer at Hans Olsen jeg spør om er den du nevner - og som kom til Holtet i Sør Odal. Så takk for det.Jeg har registrert noe på Holtet i Eidskog, men skjønner ikke helt hva du mener med at du sliter med å finne ut om du har aner der. Kan du ikke sende meg en e-post til guro-re@smartcall.no med litt mer detaljer, så kan jeg se om noe matcher?Hilsen Guro

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.